Nieuwe collega

Per 1 juli hebben wij ons team uitgebreid met een nieuwe collega: Suzanne van Es, welkom! Hieronder introduceert zij zichzelf.

Suzanne: ‘Vroeger wist ik niet goed wat ik ‘later wilde worden’. Ik besloot om de hbo-opleiding Officemanagement te doen omdat ik hiermee breed opgeleid werd en zo op een later moment nog alle kanten op kon. Tijdens en na mijn opleiding heb ik diverse rollen bij bedrijven gehad; secretarieel, facilitair, HR en financieel. Bijna 10 jaar werkte ik met heel veel plezier bij een ambitieuze non-profit organisatie.

Zo’n anderhalf jaar geleden voelde ik dat het tijd was om iets heel anders te gaan doen. Ik wilde hierbij goed kijken naar mijn kwaliteiten en interesses. Vroeger zat ik op een Montessori basisschool en daar kregen mijn ouders vaak te horen dat ik uitblonk in plannen, overzicht houden en organisatie van mijn werk. Ik vind het nog steeds fijn en leuk om veel ballen omhoog te houden, en structuur in chaos te scheppen. Daarnaast heb ik altijd een drang naar efficiency gehad. Hierom past automatisering van processen goed bij me.

Werken bij Daywize

Voordat ik bij Daywize startte, heb ik bij een van de partners van Daywize gewerkt waar ik als gebruiker en als implementatieconsultant kennisgemaakt heb met Daywize Cloud. Ik ben dus zeker niet onbekend met het systeem.

Als implementatieconsultant zal ik me me voornamelijk bezig gaan houden met de implementaties van onze software bij nieuwe klanten, maar ook met het ondersteunen van partners bij implementaties bij hun klanten, met eerstelijns support en productontwikkeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan. Naast dat de sfeer bij Daywize heel goed is, sta ik volledig achter Daywize Cloud als HR-oplossing!

In mijn vrije tijd ben ik graag op pad met mijn twee kinderen. Ik ben een bezig bijtje, altijd leuke dingen aan het doen of aan het sporten. Qua sport doe ik fanatiek aan CrossFit. Daarnaast doe ik yoga en schrijf ik me soms in voor een run waardoor ik weer even de motivatie vind om te hardlopen.’

Deel dit artikel: