Al weer enige maanden geleden is het team van Daywize uitgebreid met een nieuwe medewerker: Welkom Job! Wellicht heb je zijn naam al voorbij zien komen in de supporttool of heb je hem ontmoet bij het Partner- en klantevent van Daywize op 12 mei 2022, maar hoogste tijd om hem ook hier even te introduceren.

Nieuwe collega

Laat ik me voorstellen: Mijn naam is Job Groot, en ik ben het team van Daywize komen versterken om met name de supportrol op me te nemen.

Ik heb in mijn vorige baan jarenlang de rol van supportmedewerker gehad. In deze rol voel ik me heel fijn, omdat ik het leuk vind om enerzijds klanten te spreken, maar ook veel in contact te zijn met de ontwikkelaars. De dynamiek van probleemoplossing en ondersteuning past mij erg goed. In de afgelopen periode merkte ik dat veel mensen om zich heen zijn gaan kijken voor een andere baan, omdat thuiswerken ervoor gezorgd heeft dat je meer gaat relativeren waar je werkt. Ook ik merkte dat het misschien tijd was voor verandering.

In mijn zoektocht (spoiler alert: hier komt meteen onze unique selling point!) kwam ik Daywize tegen. Wat hier anders is dan bij alle andere bedrijven is de platte organisatie die vormgegeven wordt op basis van holacratie (lees hier meer over dit onderwerp). Feitelijk betekent holacratie dat je de verantwoordelijkheid hebt voor je rol, maar ook samen met het team voor het hele team. Je werkt dus niet voor een manager of een managementlaag, waardoor alles heel transparant is. Dit spreekt mij heel erg aan, dus voor mij was het al snel duidelijk dat ik hier wilde komen werken.

Over mijzelf: ik heb geen grote allesoverweldigende passies zoals DND, groots en meeslepend leven of iets dergelijks. Ik houd van de basale dingen des levens: zon, natjes en droogjes, film, boeken en dingen doen met de kinderen. Én ik vind het fijn om op de plekken waar ik ben een positieve menselijke factor te zijn. Ook in de supporttool!

Veel van jullie heb ik in mijn rol al gesproken, en anders komt dat vanzelf binnenkort!

Deel dit artikel: