Project omschrijving

Daywize Cloud is ontstaan vanuit verwondering

Waarom worden medewerkers en managers niet als uitgangspunt genomen voor de HR-software die zij geacht worden te gebruiken? Dat is juist wat wij wel hebben gedaan!

Employee selfservice

  • selfservice
  • selfservice
  • Overal en altijd inzicht in je eigen gegevens

  • Nooit meer zoeken naar je loonstrook

  • Wijzig in een handomdraai je adres, bankrekening of andere persoonlijke gegevens

  • Vraag verlof aan waar en wanneer jij dat wil

  • Declareren was nog nooit zo makkelijk!

Manager selfservice

  • Direct inzicht in alle relevante gegevens van jouw medewerkers

  • Dien eenvoudig functie-, salaris-, uren- of andere wijzigingen in

  • Start met een paar klikken een indienst- of uitdiensttreding

  • Handel snel de verlof- en opleidingsaanvragen van je medewerkers af

  • selfservice
  • selfservice
  • selfservice

HR administratie

  • Eén centrale plek voor alle persoons- en contractgegevens (ook via smartphone)

  • Efficiënt afhandelen van wijzigingen met de flexibele workflowengine

  • Naast standaardmutaties eigen mutaties/aanvragen mogelijk via vrije formulieren

  • Gebruik (mail)templates voor het automatisch genereren van contracten, bevestigingen en overige correspondentie

  • Voeg documenten automatisch toe aan het digitale dossier

Nog meer functionaliteiten die de moeite waard zijn!

  • Automatische berekening afstand woon-/werkverkeer en berekening reiskostenvergoeding

  • Stel zelf tabbladen, autorisatie en verjaringstermijnen vast binnen het digitale dossier (AVG proof!)

  • Mutaties worden afgehandeld op basis van zelf in te stellen workflows

  • Altijd inzicht in de status van een ingediende mutatie

  • Zet takenlijsten klaar voor nieuwe medewerkers via de gebruikersvriendelijke onboardingfunctionaliteit

  • Bij uitdiensttreding automatische berekening resterende verlofuren