Tijd voor een nieuwe update. Er is weer veel gebeurd in de afgelopen periode!

Nieuwe klanten
We hebben een aantal nieuwe klanten aangesloten op Daywize Cloud. Zo hebben onder andere BrixCRM, Cape Groep,  Stolwijk Kelderman, Huisartsenpost Midden-Brabant, PauwR, Squla en The Office Operators de keuze gemaakt voor het inzetten van onze software voor de ondersteuning van hun HR- en talentmanagementprocessen.

Nieuwe collega: Anjès Smits
Om al onze klanten goed te kunnen ondersteunen hebben we een nieuwe collega aangenomen: Anjès Smits. Zij houdt zich voornamelijk bezig met het implementeren van Daywize Cloud en het verzorgen van demonstraties.

Productontwikkeling
Ook op het vlak van productontwikkeling hebben we niet stilgezeten! Elke twee weken brengen we een release uit met nieuwe functionaliteiten en verbeteringen. Uiteraard zijn de nodige aanpassingen doorgevoerd in het kader van de AVG. Daarnaast is het nu mogelijk om bulk-mutaties te verwerken (bijvoorbeeld om alle medewerkers van 1 afdeling in één keer over te zetten naar een andere afdeling) en is bij elke mutatie via een tijdlijn inzichtelijk hoe lang de afhandeling van die mutatie heeft geduurd. Ook is er voor HR een dashboard beschikbaar om de doorlooptijden van alle mutaties te kunnen monitoren. Het was al mogelijk om vrije formulieren te gebruiken. Er kunnen nu ook extra velden worden toegevoegd aan de standaardformulieren voor het indienen van mutaties. Documenten die in Daywize Cloud zijn aangemaakt kunnen nu worden voorzien van een digitale handtekening.

Supporttool
We hebben onze eigen supporttool geïntroduceerd voor onze klanten. Hiermee kunnen zij eenvoudig vanuit Daywize Cloud een vraag of wens indienen en hierover communiceren met onze supportafdeling. De supporttool wordt nog verder ontwikkeld. Zo zal het onder andere mogelijk worden om te zien in welke release je idee gerealiseerd gaat worden en heb je makkelijk inzicht in de status van je ingediende meldingen.

 

Deel dit artikel: